piątek, 9 września 2011

Wyróżnienia - chwalę się

Pochwalę się, to już moje trzecie wyróżnienie - w ArtPiaskownicy. Wcześniejsze otrzymałam w Galerii Rae i pierwsze, za zakładkę, również w ArtPiaskownicy. Bardzo mnie to cieszy, bo to kolejny, wyraźny sygnał, że moje "wytwory" komuś się podobają. Wcześniej już miałam kilka znaków, moje prace pojawiały się na portalach  (LulaBroszkaLula , ofeminin.pl) a nawet w jednej z gazet :)
 Cieszę się z każdego wyróżnienia i dowodu sympatii. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają i zostawiają komentarze. Przyznam, że to podbudowuje i mile łechce ego ;)
A wobec tego trzeba brać się do pracy, podejmować nowe wyzwania i stawać do boju  :))
Tak więc  przygotowałam nowy naszyjnik kwiatowy, zainspirowany różami, które niedawno wykonałam.



I jeszcze mała, różana broszka.


Brak komentarzy: